Aanstellingsviering pastoor zondag 27 augustus

Komende zondag 27 augustus is het feest in onze Emmaüsparochie. Want dan wordt EH Filip Vanbesien plechtig aangesteld als de nieuwe pastoor van de Emmaüsparochie, waar hij Carlos Desoete opvolgt.

Deken Jan Tilleman zal onze nieuwe pastoor aanstellen tijdens een feestelijke eucharistieviering om 15 uur in de kerk van Sint-Baafs. Deze viering wordt opgeluisterd door Solied en alle koren van de Emmaüsparochie.

Iedereen van de vijf kernen van de Emmaüsparochie wordt hartelijk uitgenodigd voor deze aanstellingsviering. Aansluitend is iedereen ook uitgenodigd voor de receptie in het Parochiaal Centrum Valkenburg.

De overige weekendvieringen vinden komend weekend gewoon plaats: op zaterdag om 17.30 uur in Sint-Willibrord, en op zondag om 9.30 uur in Sint-Andries en 11 uur in Sint-Michiel.

We heten Filip Vanbesien graag welkom in onze Emmaüsparochie!

Aanstellingsviering pastoor zondag 27 augustus