Feestelijke Eerste communie

Familienieuws, Nieuws

De Eerstecommunievieringen van de Emmaüsparochie zijn achter de rug. Na een jaar voorbereidingstijd via het Rugzaktraject was het in het weekend van 2 en 3 juni eindelijk zo ver: de communicantjes zijn nu écht een vriend van Jezus. En dat hebben we gezien, gehoord en gevoeld tijdens vijf mooie vieringen in Sint-Baafskerk.

Het waren vieringen met een feestelijk tintje, een eenvoudige maar oprechte boodschap en een fijn gevoel van verbondenheid. Hun T-shirt zal een warme herinnering zijn aan dit mooie moment, en zal hen heel zeker ‘wakker houden’ om te leven als een goed en gelukkig mens, om te leven zoals Jezus.

Dank je wel aan de werkgroep Kindervieringen en de werkgroep Eerste communie om dit traject een jaar lang mee te ondersteunen. Dank je wel aan de gelegenheidswerkgroep die de communieviering uitwerkte. Dank je wel aan de vele mensen die een handje hielpen voor, tijdens en na de vieringen. Dank je wel aan iedereen die supporterde voor onze zevenjarigen.

Alle foto’s van de vijf Eerstecommunievieringen kunt u hier bekijken en downloaden.

We wensen de communicanten en hun ouders, broers en zusjes alle geluk toe op hun verdere levensweg!

Feestelijke Eerste communie