Kinderviering 5 maart

Op zondag 5 maart is er kinderviering om 9.30 u. en om 11 u. in de kerk van Sint-Baafs. We zijn toe aan het vierde thema voor het rugzaktraject op weg naar de eerste communie.

In deze viering focussen we op ‘stilte’: stilte in jezelf, stilte creëren, tot rust komen,… Ook Jezus maakt af en toe tijd om stil te worden. Dat horen we in het bijbelverhaal.

Tijdens de viering linken we het kaarsenhoudertje van de communicantjes aan onze stille momenten, aan het leven van elke dag. We steken warm, zacht en stralend licht aan voor heel veel mensen. We doen dit in verbondenheid met alle Jezusvrienden, met alle mensen over de hele wereld.

We hopen dat deze viering een deugddoend en rustgevend samenzijn wordt, waarin kinderen en grote mensen even stil staan; om daarna weer met veel enthousiasme verder te gaan.

We maken er fijne stilte-vieringen van!

Heel graag tot dan.

De werkgroep Kinderliturgie van de Emmaüsparochie