Kinderviering 7 mei: Mèèèèèh!

Op zondag 7 mei is er kinderviering om 9.30 uur en om 11 uur in de kerk van Sint-Baafs. In deze vieringen zetten de eerstecommunicantjes en hun ouders het laatste stapje op weg naar de viering van de eerste communie.

Met groot en klein vieren we opnieuw rond de tafel van vriendschap en verbondenheid. Ondertussen zijn onze zevenjarigen hier goed vertrouwd mee. Ze vieren als ‘jonge vrienden van Jezus’ met ons mee.

De communicanten brengen hun eigen brooddoekje mee. Daarop tekenden ze hoe zij ‘als brood voor anderen’ kunnen zijn; hoe zij als een ‘vriend van Jezus’ kunnen leven. Heel zeker vertellen zij ons opnieuw hoe je dit kan doen, in het leven van elke dag. Misschien reiken zij ons enkele verfrissende ideeën aan!

Alle kinderen die graag mee zingen zijn een halfuur voor de viering begint welkom in de kerk, om 9 en om 10.30 uur dus, om samen in te zingen. We zingen enkele liedjes door en leren enkele liedjes aan.

We wensen alle kinderen en hun ouders, en alle mensen van onze parochie een deugddoende en verruimende viering toe. Heel graag tot dan.

De Werkgroep Kindervieringen van de Emmaüsparochie

Kinderviering 7 mei: Mèèèèèh!