Warme dankviering voor Carlos en Paul

Familienieuws, Nieuws

Op zondag 15 oktober vierde de Emmaüsparochie feest om dank te vieren voor de inzet gedurende vele jaren van haar afscheidnemend pastoor Carlos Desoete en organist Paul Verdonck. Het is een warme viering geworden, die op ontroerende wijze uitdrukking gaf aan de dankbaarheid van parochianen en medewerkers voor de onverdroten inzet van beide mensen.

Paul was gedurende 14 jaar organist in Sint)-Baafs. Carlos was, eerst als onderpastoor en later als pastoor, niet minder dan 46 jaar lang verbonden aan eerst eerst de Sint-Baafsparochie, later de Federatie 8200 en ten slotte de Emmaüsparochie.

Bekijk en download hieronder de foto’s van deze viering.

[AFG_gallery id=’43’]

Piet Spanhove rondde de viering af met een laudatio aan het adres van beide gevierden. Lees of download hieronder beide speeches.
Laudatio Carlos Desoete
Laudatio Paul Verdonck

Lees of download hieronder de tekst van Carlos’ homilie tijdens deze viering:
Homilie Carlos Desoete tijdens Dankviering 15 oktober 2017

Warme dankviering voor Carlos en Paul