Kindervieringen zondag 6 maart

Zondag 6 maart is er kinderviering om 9.30 u. en om 11 u. in de kerk van Sint-Baafs. We zijn toe aan het vierde thema voor het rugzaktraject op weg naar de eerste communie.
We horen een bekend Bijbelverhaal over een vader en zijn twee zonen. We zoeken en vinden in dit verhaal een heel positieve boodschap voor alle communicantjes, voor hun mama’s en papa’s, en voor alle mensen die met een ‘open mind’ in het leven staan.

Tijdens de viering linken we het kaarsenhoudertje van de communicantjes aan onze eigen ontdekkingstocht, aan onze stille momenten, aan het leven van elke dag. We steken warm, zacht en stralend licht aan voor heel veel mensen. We doen dit in verbondenheid met alle Jezusvrienden die deze droom delen.

We hopen dat deze viering een deugddoend en rustgevend samenzijn wordt, waarin kinderen en grote mensen even stil staan; om daarna weer met veel enthousiasme verder te gaan.
We maken er fijne vieringen van! Heel graag tot dan. Werkgroep kinderliturgie in de Emmaüsparochie

Kindervieringen zondag 6 maart