Bijbelavond op 17 oktober

Familienieuws

Onze Emmaüsparochie start met een reeks maandelijkse Bijbelavonden, waarop teksten en verhalen uit de bijbel verklaard en op ons leven gelegd worden. Deze avonden worden begeleid door Carlos Desoete. Hij zal telkens achtergrond geven en leessleutels aanreiken.

De keuze van teksten en verhalen wordt de eerste avond vastgelegd vanuit voorstellen van de deelnemers.

Die eerste Bijbelavond vindt plaats op dinsdag 17 oktober in het Parochiaal Centrum Valkenburg (Legeweg 83, Sint-Andries), begint om 19.30 uur en duurt uiterlijk tot 21 uur.

Verdere Bijbelavonden zijn voorlopig gepland op de dinsdagen 21 november, 19 december, 23 januari, 20 februari, 19 maart, 23 april, 21  mei en 18 juni, om de maand dus.

Om praktische redenen vraagt Carlos om vooraf in te schrijven. Doe dat zeker vóór 15 oktober
–  met een mailtje naar carlos.desoete@scarlet.be
–  telefonisch naar nr. 0472 55 25 82
–  of met een kaartje naar Noordveldstraat 34/2.

Bijbelavond op 17 oktober