Kinderviering 1 oktober

Familienieuws, Nieuws

Op zondag 1 oktober om 10.30 uur is er een kinderviering in de kerk van Sint-Baafs. “Je hebt het geweten” is het thema. Alle kinderen, alle mama’s en papa’s, alle jonge gezinnen, iedereen van onze Emmaüsparochie zijn heel hartelijk welkom om met ons mee te vieren in de kerk van Sint-Baafs.

De wijze woorden uit het bijbelverhaal zullen ons weer iets vertellen dat ons doet verder denken dan onze neus lang is. Zoals steeds is het een heel eenvoudige boodschap, maar het kan ons helpen om ‘helder’ te kijken en om op een liefdevolle manier in het leven te staan. Misschien wordt de ‘droom van God’ zo een beetje meer waar.

Alle kinderen die graag zingen zijn hartelijk welkom om kwart voor tien in de kerk. Dan oefenen we samen enkele blije liedjes in. Zo wordt deze viering weer heel feestelijk.

Je bent welkom om samen met ons te vieren. Heel graag tot dan.

De werkgroep Kindervieringen
van de Emmaüsparochie