Kinderviering ‘Geloven’ op 2 oktober

kinderviering-geloven-2-okt-2016Komende zondag 2 oktober is er in de kerk van Sint-Baafs om 10.30 uur een kinderviering.  Alle kinderen, alle mama’s en papa’s, alle jonge gezinnen, alle mensen van onze Emmaüsparochie zijn heel hartelijk welkom om mee te komen vieren.

‘Geloven’ is niet altijd eenvoudig. Vaak weet je niet goed wat dat precies is. Wie leert jou om te geloven? Of ontdek je dat zelf? Is dat moeilijk? Of net heel eenvoudig? Heel veel ingewikkelde vragen waarop we een antwoord zoeken. Een bijbelverhaal zet ons hiervoor op weg.

Het wordt deze keer een superkort Jezusverhaal. Toch zullen deze wijze woorden ons weer iets vertellen dat ons verder doet denken dan onze neus lang is. Zoals steeds is het een heel eenvoudige boodschap. Maar het kan ons helpen om ‘helder’ te kijken en om op een liefdevolle manier in het leven te staan.

Alle kinderen die graag zingen zijn hartelijk welkom om kwart voor 10 in de kerk. Dan oefenen we samen enkele blije liedjes in. Zo wordt deze viering weer heel feestelijk.

Je bent welkom om samen met ons te vieren. Heel graag tot dan.

Kinderviering ‘Geloven’ op 2 oktober