Aanstelling parochieassistent op 12/11

Familienieuws, Nieuws

Ook de Emmaüsparochie kan voortaan een beroep doen op een parochieassistent. Greta Van Moortel werkte tot nu toe bij het provinciebestuur van West-Vlaanderen, maar zij heeft de overstap naar een heel ander soort inzet gewaagd en is bij de Emmaüsparochie aan de slag sinds begin oktober.

Zij wordt officieel in haar nieuwe functie aangesteld door deken Jan Tilleman op zondag 12 november. Dat zal gebeuren tijdens de zondagse eucharistieviering om 10.30 uur in de kerk van Sint-Willibrord.

Greta woont in Sint-Baafs, en velen onder ons kennen haar als geëngageerd zanger in het solidariteitskoor Solied. Voortaan zullen we haar wel vaker zien verschijnen bij activiteiten van de Emmaüsparochie.

U bent hartelijk uitgenodigd voor de aanstellingsviering van onze nieuwe parochieassistent. Uw aanwezigheid zal haar een stevige riem onder het hart zijn om haar nieuwe taak met heel veel enthousiasme en inzet op te nemen.

Aanstelling parochieassistent op 12/11