Andere misregeling op 2-3 en 9-10 oktober

Familienieuws

In het weekend van zaterdag 2 en zondag 3 oktober zijn er in de Sint-Baafskerk de vijf Eerstecommunievieringen van de Emmaüsparochie. En het daaropvolgende weekend, zaterdag 9 en zondag 10 oktober, zijn er in onze vijf kerken de uitgestelde Vormselvieringen van dit jaar.

Deze twee opeenvolgende weekends heeft dat gevolgen voor de beschikbaarheid van onze kerken. En dus ook voor het aanbod van weekendmissen.

Twee gewone vieringen

Om het zo eenvoudig mogelijk te houden, geldt voor beide weekends dezelfde reden. Beide weekends zijn er slechts twee ‘gewone’ weekendvieringen.
Dat is op zaterdag om 18 uur in Sint-Godelieve, en op zondag om 9 uur in Sint-Andries.

En twee vieringen vallen weg

De missen op zaterdag om 16.30 uur in Sint-Michiel en op zondag om 10.30 uur in Sint-Baafs vallen weg.
Vanaf het derde weekend van oktober geldt weer de gewone regeling met vier eucharistievieringen.

Andere misregeling op 2-3 en 9-10 oktober