Kinderviering 2 februari

Op zondag 2 februari is er kinderviering om 9.30 uur en om 11 uur in de kerk van Sint-Baafs.  Het is de volgende viering voor de eerstecommunicantjes van onze Emmaüsparochie. Acht communicantjes worden tijdens deze vieringen gedoopt. Het worden dus heel zeker vieringen met een feestelijk tintje!

Tijdens de viering linken we de bellenblazer van de communicantjes aan onze eigen haalbare dromen voor een wereld naar Gods hart… Want de communicanten hebben fijne dromen voor een toffe wereld. Al zijn ze pas zeven jaar, toch blazen zij hun unieke dromen de wereld in. Met hun bellenblazertje, gevuld met olie, licht en water, tonen zij dit aan ons.

Alle kinderen die graag meezingen zijn welkom om 9 uur in de kerk voor de viering van 9.30 uur en om 10.30 uur in de kerk voor de viering van 11 u. In een half uurtje tijd leren we de liedjes voor deze viering aan. Je bent hartelijk welkom om met ons mee te zingen.

We hopen dat deze viering een deugddoend en rustgevend samenzijn wordt, waarin kinderen en grote mensen even stil staan; om daarna weer met nieuwe energie verder te gaan.

We kijken er al uit naar deze viering!

De werkgroep Kindervieringen van de Emmaüsparochie

Kinderviering 2 februari