Kinderviering zondag 3 februari

Op zondag 3 februari is er een kinderviering om 9.30 uur en om 11 uur in de kerk van Sint-Baafs.  Het is de volgende viering voor de eerstecommunicantjes van onze Emmaüsparochie. Enkele communicantjes en broertjes van de communicantjes worden tijdens deze vieringen gedoopt. Het worden dus bijzonder feestelijke vieringen!

Tijdens de viering linken we de bellenblazer van de eerstecommunicanten aan het leven van elke dag, aan haalbare dromen voor een wereld naar Gods hart… De fijne dromen van onze kinderen en van hun ouders nemen we mee in onze vieringen. Het zijn stuk voor stuk warme, goede en realiseerbare dromen.

Alle kinderen die graag meezingen zijn welkom om 9 u. in de kerk voor de viering van 9.30 uur en om 10.30 uur in de kerk voor de viering van 11 u. In een half uurtje tijd leren we de liedjes voor deze viering aan. We zouden heel graag hebben dat er veel kinderen zijn die mee zingen. Ook volwassenen die graag zingen, kunnen gerust aansluiten. Dat is een beetje de ‘droom’ van onze werkgroep 😉

We kijken er al naar uit!

De werkgroep Kindervieringen van de Emmaüsparochie

Kinderviering zondag 3 februari