Kinderviering zondag 4 november

Zondag 4 november is een belangrijke dag voor onze eerstecommuniewerking. Alle communicantjes van de Emmaüsparochie en hun mama en papa worden dan uitgenodigd in de kerk van Sint-Baafs om mee te vieren rond de tafel van de vriendschap. We vieren om 9.30 en om 11 uur.

Het Rugzaktraject waarmee de eerste communie voorbereid wordt gaat opnieuw van start. Stap voor stap ontdekken en ervaren de communicantjes wat het betekent om een ‘vriend van Jezus’ te zijn. Dat het deugddoend wordt staat nu al vast.

We maken er een fijne startviering van op onze weg naar de eerste communie. De communicantjes brengen hun rugzakje mee, met daarin hun zelfgemaakte kruisbeeldje. Het  zal ook een deugddoende ervaring worden voor alle mensen van onze Emmaüsparochie die supporteren voor onze zevenjarigen en hun ouders.

Alle kinderen die graag zingen zijn hartelijk welkom om even enkele liedjes in te oefenen. Voor de viering van 9.30 uur zingen we in om 9 uur, en voor de viering van 11 uur repeteren we om 10.30 uur.

Je bent welkom om met ons mee te vieren!

Heel graag tot dan.

De werkgroep Kindervieringen en Eerste communie