Oasemoment 23 februari

Op donderdag 23 februari biedt onze Emmaüsparochie weer een Oasemoment aan.

De veertigdagentijd is dan net begonnen, de dag voordien is Aswoensdag. We zullen vooruitblikken naar het evangelie van de eerste zondag van de vasten, waar Jezus in de woestijn driemaal op de proef gesteld wordt door de duivel. Elke mens wordt wel eens naar de woestijn gedreven, en elke mens wordt daar wel ‘s geconfronteerd met de demonen in hemzelf. Hoe gaan we daarmee om? En hoe kan de vastentijd de uitgelezen tijd worden om op een rijtje te zetten waar het in ons leven écht om gaat? Daar zal dit Oasemoment over gaan. En daar wil het stapstenen voor aanbieden.

Het Oasemoment van de Emmaüsparochie: een halfuurtje vitamientjes opdoen om je hele veertigdagentijd inhoud te geven.

Het Oasemoment vindt plaats op donderdag 23 februari om 19 uur in de weekkapel van de Sint-Andrieskerk. Je bent er al vanaf 18.30 uur welkom om tot stilte en gebed te komen.

Oasemoment 23 februari