Oasemoment donderdag 23 maart

Graag nodigt de Emmaüsparochie je uit voor het Oasemoment dat plaatsvindt komende donderdagavond 23 maart.

Dat zal gewijd zijn aan het evangelie van de volgende zondag, de vijfde zondag van de vasten. Jezus wordt dan naar Betanië geroepen. Daar zal Hij zijn al vier dagen begraven vriend Lazarus weer tot leven wekken.

Jezus rolt de steen weg die anderen, of misschien zelfs wijzelf, voor ons hart gelegd hebben. En Hij roept ons naar buiten, om weer ‘nieuw’ te worden. Die diepere betekenis van wat Lazarus mag meemaken wil het Oasemoment verder exploreren.

Het Oasemoment vindt plaats om 19 uur in de weekkapel van de Sint-Andrieskerk. U bent er al vanaf 18.30 uur welkom om tot rust en gebed te komen.

Oasemoment donderdag 23 maart