Oasemoment op 27 april

Op donderdag 27 april biedt onze Emmaüsparochie weer een Oasemoment aan.
Het onderwerp ervan vinden we deze keer heel dicht bij huis. Want het evangelie van het weekend dat eraan voorafgaat is dat van de Emmaüsgangers, en daar wil het Oasemoment nog wat langer stil bij staan.
Wat is er toch in dat verhaal van twee mannen die op de terugweg van Jerusalem ingehaald worden door een vreemde, dat door de eeuwen heen zoveel mensen diep aangesproken heeft? Wat is er in dat verhaal van de Emmaüsgangers toch dat vijf parochies aan de zuidkant van Brugge ertoe gebracht heeft net die naam te kiezen voor hun nieuwe eengemaakte parochie?
Ontdek op donderdag 27 april om 19 uur in de kerk van Sint-Andries samen met ons de rijkdom van de bijbelpassage over de Emmaüsgangers.
Nu de winter voorbij is, hoeven we niet meer bijeen te komen in de weekkapel, maar kunnen we mekaar treffen in het koor van de kerk.
Je bent er al vanaf 18.30 uur welkom om tot stilte en gebed te komen.

Oasemoment op 27 april