Parochieassistent voor Emmaüsparochie

Bisschop Lode Aerts heeft Greta Van Moortel aangesteld als parochieassistent bij de Emmaüsparochie. Een parochieassistent ondersteunt de pastoor en het hele Emmaüsteam bij de uitbouw en verdere versterking van de pastorale eenbeid.

Greta Van Moortel is 54, zij is gehuwd en heeft twee zonen. Zij woont in Sint-Andries. Zij werkt nu nog als medewerkster bij de Provincieraad van West-Vlaanderen. Ze was een aantal jaren vrijwilligster bij de organisatie Ouders van Verongelukte Kinderen. Heel wat mensen kennen haar ongetwijfeld als zanger bij het solidariteitskoor Solied.

De Emmaüsparochie had tot nu toe geen parochieassistent. De parochieverantwoordelijken kijken uit naar haar komst. Greta maakt de overstap naar de Emmaüsparochie op 1 oktober.

Parochieassistent voor Emmaüsparochie