Sint-Michiel zoekt koster

Gelet op de niet-invulling van de vacature voor een koster (m/v) in de kerk van Sint-Michiel, schrijft de Kerkfabriek van Sint-Michiel een aangepaste vacature uit.

De kerkfabriek van Sint-Michiel heeft een vacature voor een koster (m/v).

Plaats tewerkstelling:
kerk Sint-Michiel, Rijselstraat 67, 8200 Sint-Michiels
Contract:
Arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur met indiensttreding vanaf 1 december 2018.
Er is eventueel mogelijkheid om de taken toe te vertrouwen aan meerdere personen die samen voor totaal 18 uren per week worden tewerkgesteld
Inhoud taak:
–  de kerk en weekkapel openen en sluiten
–  alles klaarzetten in de kerk voor de vieringen; een vaste weekendviering gaat door op zaterdag om 16.30 uur
–  alles klaarzetten in de kerk voor uitvaarten en aanwezigheid tijdens deze uitvaarten
–  enkele administratieve en logistieke taken (geen schoonmaak).
Kwaliteiten:
respect voor de christelijke waarden
Solliciteren en/of inlichtingen:
bij de secretaris van de kerkfabriek: Dora Schoutteet, Ter Beke 15, 8200 Sint-Michiels – tel. 050 38 18 23 – uiterlijk 15 december 2018.

Sint-Michiel zoekt koster