Solidariteitsmaal + bezoek Zusters van Male

Op zondag 6 maart om 14.30 uur organiseert de parochiekern Sint-Michiel na afloop van zijn solidariteitsmaal een bezoek aan de Zusters van Male in hun nieuwe locatie (Oude Oostendse Steenweg 53). Dit staat open voor alle mensen van de Emmaüsparochie. We worden verwacht om 14.30 uur. De wandelaars vertrekken om 13.15 uur vanuit het Immaculata Instituut. Je kan ook met de fiets of met de wagen. Wie de bus wil nemen: bus 7 + 17 aan de kerk van Sint-Michiel in de Dorpsstraat. Aan de voorkant van het station overstappen op bus 13, richting AZ Sint-Jan, tot halte Rustenburg.

Dit jaar werken we met inschrijvingen voor deze uitstap, het aantal deelnemers is beperkt tot 25.

Inschrijven bij de buurtwerkers van Sint-Michiels, bij mevr. Laura Dierickx-Tant, Dorpsstraat 7 of bij Jan Vandenbussche, Rijselstraat 210, tel. 050 38 37 37.

Solidariteitsmaal + bezoek Zusters van Male