Weekend 21-22/9: slechts één mis

Komende zondag  22 september zet onze Emmaüsparochie haar nieuwe werkjaar feestelijk in. Dat gebeurt met een gezamenlijke en door onze koren opgeluisterde Startviering in de Sint-Baafskerk om 10.30 uur. ‘Hoop’ is het veelbelovende thema van dit biddend samenzijn.

Geen andere missen
In het weekend van 21 en 22 september zijn er geen andere eucharistievieringen in onze kerken. Want het is de bedoeling om met de Startviering al wie van dicht of ver met onze Emmaüsparochie te maken heeft, bijeen te brengen en met z’n allen samen eucharistie te vieren.
Ook alle verenigingen, organisaties en bewegingen die met de Emmaüsparochie verbonden zijn, zijn dus hartelijk uitgenodigd.

Receptie in plantsoen achter kerk
Na de mis is iedereen uitgenodigd voor de receptie in het plantsoen achter de Sint-Baafskerk.

Weekend 21-22/9: slechts één mis