Vormsel op 4 en 5 juni

Familienieuws, Nieuws

Tijdens het Pinksterweekend ontvangen 158 jongeren in onze Emmaüsparochie het vormsel. Zij worden verdeeld over vijf vieringen.

Op zaterdag 4 juni zijn er vormselvieringen om 10.30 uur, 13.30 uur en 15.30 uur, telkens in de Sint-Baafskerk. Vormheer is onze eigen pastoor Filip Vanbesien.

Op zondag 5 juni vinden om 10.30 uur twee vieringen plaats: één in Sint-Baafs en één, met vormheer Rik Depré, in Sint-Michiel.

Het zal deugd doen om deze keer zonder mondmasker en met een volle kerk deze mooie stap in het leven van de jongeren te mogen meemaken!

Alle vijf deze vieringen worden gestreamd, zodat ook de thuisblijvers kunnen meevolgen, èn de familie de viering nadien nog opnieuw kan bekijken.

Op zaterdag 4 juni is er dus geen gewone weekendviering in de kerk van Sint-Michiel, en op Pinksterzondag 5 juni geen gewone zondagsmis in Sint-Baafs.

Vormsel op 4 en 5 juni