Vrijwilligers gezocht

Familienieuws, Nieuws

De Emmaüsparochie zoekt enkele vrijwilligers om de wekelijkse lay-out te verzorgen van de vier pagina’s plaatselijke informatie vooraan in Kerk&Leven. We willen de leesbaarheid en herkenbaarheid van die pagina’s verhogen en zoeken mensen die daarbij willen helpen. Wie meedoet engageert zich om in een beurtrolsysteem, bijvoorbeeld om de drie weken, enkele uren te besteden aan de opmaak van onze pagina’s in het parochieblad.

Je hoeft er niets van lay-out of ingewikkelde software voor te kennen, je hebt er alleen een eigen computer thuis en een internetverbinding voor nodig. Een opleiding van hooguit een paar uur zal je perfect in staat stellen om aan de slag te gaan.

Meer informatie vind je hier.

Een mooie uitdaging voor wie graag achter zijn of haar computer zit en oog heeft voor verzorgde communicatie!

Ben je geïnteresseerd of heb je nog vragen, contacteer dan pastoor Filip Vanbesien. Dat kan telefonisch op 050 38 60 16 of gsm 0475 34 12 63, of contacteer Filip Vanbesien via het digitale contactformulier hieronder.

Uw naam (verplicht)

Uw mailadres (verplicht)