Zangavond Kris Gelaude 16 november

Op vrijdagavond 16 november organiseren de Emmaüsparochie en het koor Solied een Zangavond om het nieuwe liedboek van Kris Gelaude en Arnout Malfliet voor te stellen. Dat liedboek Uw naam, een lied inmij bevat een hele reeks nieuwe en makkelijk zingbare liederen.

Samen met professioneel zanger, organist en dirigent Arnout Malfliet komt Kris Gelaude dit boek zelf voorstellen op vrijdag 16 november om 20 uur in de kerk van Sint-Baafs (Sint-Baafskerkstraat 4, Sint-Andries). Het wordt een unieke gelegenheid om de nieuwe liederen een eerste keer te horen en meteen al zelf mee te zingen.

Heel wat mensen herinneren zich ongetwijfeld nog de sfeervolle zangavond van 6 jaar geleden, met een enthousiast publiek en deugddoende samenzang in een goedgevulde kerk. Het zal fijn zijn dit te kunnen overdoen met de presentatie van dit nieuwe liedboek.

De toegangsprijs bedraagt 4 euro.  Daar is een glaasje achteraf bij inbegrepen, want na afloop van de zangavond wordt de gelegenheid geboden de droge keel te smeren en zo weer op adem komen.

Voor wie nog zou aarzelen … kennis van notenleer is zeker niet vereist. Het moet vooral aangenaam en gezellig zijn!

Zangavond Kris Gelaude 16 november