Vanaf 23/9 weer mis in Sint-Michiel

Vanaf zaterdag 23 september vindt de weekendmis op zaterdag weer plaats in de kerk van Sint-Michiel.
Net voor de zomer bleek het nodig om de weekendviering op zaterdag tijdelijk te verhuizen van Sint-Michiel naar Sint-Baafs. Het lawaai van de gsm-zendinstallatie maakte rustig eucharistie vieren in de Sint-Michielskerk onmogelijk.
In de zomermaanden liet de Kerkfabriek de nodige ingrepen uitvoeren om de kerk beter te isoleren tegen het lawaai dat de zwaardere gsm-zenders er produceren.
En dus kunnen missen, uitvaarten en huwelijken daar nu weer plaatsvinden in de rust die zij vereisen.
En dus vindt de zaterdagmis van de Emmaüsparochie om 17.30 uur weer plaats in de kerk van Sint- Michiel vanaf zaterdag 23 september.

Vanaf 23/9 weer mis in Sint-Michiel