Emmaüsparochie zoekt parochieassistent

De Emmaüsparochie is dringend op zoek naar een voltijds parochieassistent. Wie interesse heeft, laat dat best zo spoedig mogelijk weten.

Na het wegvallen van een parochiepriester bij de Emmaüsparochie wenst het bisdom een parochieassistent (en dus leek) aan te werven om de parochie voltijds te ondersteunen.

Het vacaturebericht geeft een aantal richtingen aan voor de concrete invulling van de taak, maar de uiteindelijke taakomschrijving zal gebeuren in samenspraak tussen de parochieassisent, de huidige pastoor Carlos Desoete, de toekomstige pastoor Filip Vanbesien en het Emmaüsteam, dat is het beleidsorgaan van de pastorale eenheid Emmaüsparochie.

Wie belangstelling heeft, wordt gevraagd om dringend contact op nemen voor meer informatie, want de kandidaturen worden bij het bisdom verwacht vóór 30 april 2017.

Het gaat om een voltijdse functie voor een hem of haar, die betaald zal worden als bedienaar van de eredienst.

Alle informatie over mogelijk takenpakket, profiel, modaliteiten en bij wie men terecht kan voor verdere informatie vind je in het vacaturebericht.

Emmaüsparochie zoekt parochieassistent