Kinderviering 15 april

Op zondag 15 april is er weer een kinderviering om 9.30 uur en om 11 uur in de kerk van Sint-Baafs. ‘Grond-kracht’ heet deze viering, het is een volgende stap van de eerstecommunicantjes van onze Emmaüsparochie op weg naar hun Eerste Communie.  We focussen op het thema ‘bijbel’.

ONZE ORGANISATIE:
om 9.30 uur: viering voor de kinderen die op zaterdag hun Eerste Communie vieren
om 11 uur: viering voor de kinderen die op zondag hun Eerste Communie vieren

Het grasgroeipotje van de communicantjes zal het bijbelverhaal voor ons een beetje openen. Het zet groot en klein op weg om het op een nieuwe manier te beluisteren. Je bent welkom om hierover mee na te denken.

We hopen dat deze viering een deugddoend en rustgevend samenzijn wordt, waarin kinderen en  volwassenen samen vieren rond de tafel van verbondenheid.

Vergeet je het rugzakje en het grasgroeipotje niet? Hopelijk is het ‘gras al flink gegroeid’. We zijn benieuwd!

De kinderen die graag meezingen zijn welkom om 9 uur in de kerk voor de viering van 9.30 uur, en om 10.30 uur in de kerk voor de viering van 11 uur.

We maken er boeiende vieringen van!  Heel graag tot dan.

De werkgroep Kindervieringen van de Emmaüsparochie

Kinderviering 15 april