Kindervieringen 7 april

Op zondag 7 april zijn er om 9.30 uur en 11 uur weer kindervieringen in de kerk van Sint-Baafs. Ze vormen de volgende stap voor de eerstecommunicanten van de Emmaüsparochie op de weg van hun Rugzaktraject. We focussen op het thema ‘bijbel’.

In deze viering horen we het verhaal van de ‘overspelige vrouw’. Niet zo eenvoudig? Misschien niet, maar het ‘gras-groeipotje’ van de communicantjes zal dit bijbelverhaal voor ons een beetje openen. Hopelijk is het gras ondertussen al een beetje gegroeid… Het zet groot en klein op weg om dit bekende verhaal op een nieuwe en andere manier te beluisteren. Het wordt boeiend!

De grotere kinderen die graag meezingen zijn welkom in de kerk om 9 uur voor de viering van 9.30 uuren om 10.30 uur voor de viering van 11 uur.We hopen dat opnieuw heel wat kinderen meezingen om onze vieringen een feestelijk tintje te geven.

We maken er fijne vieringen van!

Heel graag tot dan.

De werkgroep Kindervieringen van de Emmaüsparochie