Oasemoment donderdag 22 december

Het laatste Oasemoment van dit jaar vindt plaats op donderdagavond 22 december.

Dat is amper een paar dagen voor Kerstmis, en dus het perfecte moment om al vooruit te blikken naar het vreugdevolle gebeuren van Jezus’ menswording.

Dit was de boodschap van de engel aan de herders die buiten op hun schapen pasten: “Ik heb een goede boodschap voor u, een grote vreugde voor het hele volk”. Waarom het kerstgebeuren ook voor onze tijd en onze wereld een uitzonderlijk blijde boodschap blijft, daar zal dit Oasemoment over gaan.

Het Oasemoment duurt ongever een halfuur en is op donderdagavond 22 december om 19 uur in de kerk van Sint-Andries.

Om niet de hele kerk te moeten verwarmen vindt het Oasemoment net als in november plaats in de warmere maar kleinere weekkapel. Misschien wil je wel graag deelnemen, maar blijf je graag voorzichtig. Zet in dat geval gerust je mondmasker op tijdens het Oasemoment, iedereen zal dat graag respecteren.

En zoals bij elk Oasemoment ben je al een halfuur voordien, vanaf 18.30 uur dus, welkom om tot rust en gebed te komen.

Oasemoment donderdag 22 december