Oasemoment donderdag 25 april

Op donderdagavond 25 april biedt onze Emmaüsparochie weer een Oasemoment aan.

Het zal vooruitblikken naar het evangelie van de volgende zondag. “Ik ben de ware wijnstok en jullie zijn de ranken,” zal het dan klinken. En “alleen wie met mij verbonden blijft, zoals Ik met hem, draagt rijkelijk vrucht”. Een oproep om verbonden te blijven met elkaar en met de Heer. Want los van Hem, zijn liefde en zijn inspiratie verdorren wij, sterven wij af. Je wordt uitgenodigd om in het stemmige koor van onze Sint-Andrieskerk een halfuur mee te komen luisteren, mediteren en bidden rond dit thema.

Het Oasemoment begint om 19 uur. Maar je bent er al welkom vanaf 18.30 uur om de wereld even van je af te schudden en tot rust en gebed te komen.

Kom je met de auto, dan hoef je die avond geen rekening te houden met voetbal in het Jan Breydelstadion, want dat is de dag voordien.

Oasemoment donderdag 25 april