Geen mis in Sint-Baafs op 22/10

Komende zondag 22 oktober is er geen eucharistieviering om 10.30 uur in de kerk van Sint-Baafs.

Dat hele weekend wordt de Sint-Baafskerk immers in beslag genomen door het koor Solied, dat dan zijn vijftigjarig bestaan viert met twee concerten. Het ene vindt plaats op zaterdag 21 oktober, het tweede op zondagnamiddag 22 oktober. Beide concerten zijn overigens allang uitverkocht.

Die concerten vergen nogal wat ingrepen, waaronder een podium. En dat maakt het onmogelijk om er de zondagsmis in behoorlijke omstandigheden aan te bieden.

Hou er dus rekening mee dat er komend weekend slechts twee eucharistievieringen zijn bij onze Emmaüsparochie, namelijk op zaterdag om 17.30 uur in Sint-Michiel, en op zondag om 9 uur in Sint-Andries.

We wensen Solied en al wie het koor aan het werk zal horen twee schitterende, enthousiasmerende concerten toe!

Geen mis in Sint-Baafs op 22/10