Kerstvieringen Emmaüsparochie

Gespreid over Kerstavond en Kerstdag biedt de Emmaüsparochie in elk van onze vijf kerken één viering aan.

Op Kerstavond, maandag 24 december, is er om 16.30 uur een stemmige gezinsviering in de kerk van Sint-Godelieve. Een uur later, om 17.30 uur, is er een Kinderkerstviering in Sint-Baafs.

De Middernachtmis van de Emmaüsparochie vindt dit jaar plaats in de kerk van Sint-Michiel en wordt opgeluisterd door Solied.

Op Kerstdag zelf zijn er twee diensten. De Kerstviering om 9 uur in Sint-Andrieskerk wordt gezamenlijk opgeluisterd door de verschillende koren van de Emmaüsparochie. En om 10.30 uur verzorgt het jongerenkoor Idoena het muzikale luik van de viering in de kerk van Sint-Willibrord.

En zo is er met de Kerstdagen weer een ruim aanbod met voor elk wat wils . Alle koren van de Emmaüsparochie zullen er weer een extra-feestelijk cachet aan geven.

Kerststal in Sint-Willibrordkerk

Kerstvieringen Emmaüsparochie