Kinderviering 3 november

Zondag 3 november is een belangrijke dag voor onze eerstecommuniewerking. Alle communicantjes, hun mama’s en papa’s, hun broers en zusjes worden uitgenodigd in de kerk van Sint-Baafs om voor de eerste keer dit werkjaar mee te vieren rond de tafel van de vriendschap. We vieren om 9.30 uur en om 11 uur.

Het rugzaktraject van onze Emmaüsparochie gaat voor de vijfde keer opnieuw van start. Stap voor stap ervaren de communicantjes en hun ouders wat het betekent om een ‘vriend van Jezus’ te zijn. Het wordt ongetwijfeld een boeiende ontdekkingstocht.

We maken er een fijne startviering van op onze weg naar de eerste communie. Maar het  zal ook een deugddoend moment zijn voor alle mensen van onze Emmaüsparochie die mee vieren en supporteren voor onze 7-jarigen en hun ouders. We zijn heel blij met jullie enthousiasme om onze jonge gezinnen hartelijk te verwelkomen in onze parochiegemeenschap.

Bij een feestelijke viering, horen blije liedjes. Alle kinderen die graag zingen, zijn hartelijk welkom om deze liedjes in te oefenen:
–  we zingen in om 9 uur voor de viering van 9.30 uur;
–  we zingen in om 10.30 uur voor de viering van 11 uur.

Je bent welkom om met ons mee te vieren!

Heel graag tot dan.

De Werkgroep Kindervieringen & Eerste communie van de Emmaüsparochie